1. Splošno
Ti splošni pogoji poslovanja veljajo za prodajo izdelkov, objavljenih v katalogih in na spletni strani družbe Conrad Electronic d.o.o. k.d., Pod Jelšami 14, Grosuplje (v nadaljevanju: Conrad).
Splošni pogoji so natiskani na vsakem katalogu in na voljo na spletni strani www.conrad.si, zato se šteje, da je vsak potrošnik, ki naroči blago iz kataloga ali na spletni strani, seznanjen z njihovim celotnim besedilom.
šteje se, da z oddajo naročila v kakršnikoli obliki v celoti sprejemate te splošne pogoje poslovanja.
Pogodba se lahko sklene le v slovenskem jeziku.
2. Naročanje izdelkov
Pri Conradu izdelke naročate brez vsakega tveganja. Izdelke si lahko doma v miru ogledate in preizkusite in če vam ne ustrezajo v roku 14 dni od sprejema, enostavno vrnete nazaj. Izdelke lahko naročite na naslednje načine:
- po pošti na naslov:
Conrad Electronic d.o.o., k.d., Pod Jelšami 14, 1290 Grosuplje - po elektronski pošti na naslov:
[email protected] - preko spleta
www.conrad.si
3. Izvedba naročila
Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Z aktivnostmi potrebnimi za izvedbo sprejetih naročil bomo pričeli v najkrajšem možnem času. Conrad lahko v primeru, da naročilo za katerega ugotovi, da ga pod navedenimi pogoji ne more izvesti, zavrne.
3.1. Naročanje preko spleta
a. Naročilo v čakalni vrsti: Po uspešni oddaji naročila boste prejeli obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto v obdelavo.
b. Naročilo odpremljeno: V naročilu bomo pregledali ali so na voljo vsi zahtevani podatki o kupcu in naročenih izdelkih. V primeru pomanjkljivih podatkov vas bomo kontaktirali po elektronski pošti ali po telefonu, ki je naveden med kontaktnimi podatki. Popolno naročilo bo prejelo status odpremljenega naročila in s tem je tudi pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom sklenjena.
c. Izdelek na zalogi: Ali je izdelek na zalogi oz. kdaj je predvidena naslednja dobava izdelka je razvidno na naših spletnih straneh. Izdelek ima naslednje statuse: zelen semafor - izdelek je na zalogi, rumen semafor ima poleg dopisan predviden datum naslednje zaloge v Nemčiji, rdeč semafor oz. izdelka ne najdete na spletni strani - izdelek je razprodan. Informacija se obnavlja enkrat dnevno.
d. Naročilo potrjeno: Naročilo bo odpremljeno do logističnega centra Conrad v Nemčiji. Vsi izdelki, ki bodo na zalogi v fazi obdelave naročila in priprave paketov, bodo dostavljeni najkasneje v 7 dneh. V primeru, da izdelkov v tem času ne prejmete, nam pošljite vprašanje na elektronski naslov [email protected] da preverimo zakaj ni prišlo do izdobave izdelkov.
e. Koriščenje kuponov: Če kot zvesta stranka prejmete e-kupon, za koriščenje popusta, je potrebno številko kupona vnesti v temu namenjeno polje, v e-košarici. Pri akcijah z več promocijskimi kodami s popusti, se lahko ob enkratnem plačilu koristi le ena ugodnost oz. en kupon s popustom.
f. Slike na spletni strani so simbolične.
4. Dostava izdelkov
V dogovorjenem roku vam bomo naročene izdelke pripravili in odposlali na vaš naslov. Na računu, ki je priložen paketu boste našli tudi vse informacijo o politiki vračila blaga, kam se lahko obrnete v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru ostalih pritožb.
Izdelke bomo dostavili z našimi pogodbenimi partnerji v primerni paketni embalaži. V kolikor vas ob obisku dostavljalca ne bo doma, vam bo le-ta pustil obvestilo o prispeli pošiljki oziroma obvestil in povprašal o možnostih dostave paketa.
Stroški pakiranja, dostave in poštnine za posamično enkratno naročilo znašajo skupaj 6 EUR, ne glede na vrednost naročila ter število morebitnih dostav, s katerimi bi bilo potrebno izdelke ob takem naročilu dostaviti. V primeru, da naročenih izdelkov ne moremo dostaviti istočasno, vam dodatne priprave paketa in pošiljanja ne bomo zaračunali, strošek poštnine ostane 6 EUR. To ne velja v primeru, če je bilo blago vrnjeno ter nato ponovno poslano zaradi razlogov na vaši strani.
BREZ POŠTNINE pri naročilu nad 120 EUR za spletne nakupe. V primeru, da vaše naročilu preseže znesek 120 EUR boste dobili paket brez zaračunanih stroškov poštnine in priprave paketa.
Naročeno blago bomo dostavili, če bo to le mogoče, v običajnem dobavnem roku, ki znaša 3-5 delovnih dni od prejetega naročila. V kolikor blaga ne bo možno dostaviti običajnem 7-dnevnem dobavnem roku, vas bomo, takoj ko bo možno, obvestili o novem predvidenem roku dostave.
Če vam niti v dodatnem roku ne bomo mogli dostaviti naročenega blaga, lahko odstopite od pogodbe, mi pa vam bomo nemudoma oziroma najkasneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrnili vsa prejeta plačila.
Ne glede na določbo prejšnjega odstavka lahko po preteku dogovorjenega roka odstopite od pogodbe, ne da bi podjetju pustil dodaten rok za izpolnitev obveznosti, če pred sklenitvijo pogodbe podjetje obvestite, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe.
Express naročila - 24h dostava za naročila oddana do 14.30h (ob delavnikih: od pon. - čet. *za doplačilo 25€).
Express naročila veljajo samo za podjetja.
5. Razprodani izdelki
V posameznih primerih se lahko zgodi, da vam posameznega izdelka ne bomo mogli dostaviti, ker je razprodan. Prosimo vas za razumevanje. Prepričani smo, da boste v naši široki paleti izdelkov našli nadomestni izdelek.
6. Cene
Vse cene, navedene v katalogu, so izražene v evrih ter vključujejo davek na dodano vrednost. Izdani račun vsebuje poleg cene izdelka in pripadajočega davka na dodano vrednost tudi stroške pakiranja, dostave in poštnine. Zavezanci za DDV morajo pri naročilu predložiti identifikacijsko številko.
Zaradi vsakodnevnega osveževanja cen in zalog na spletni strani lahko pride do napak, na katere ne moremo vplivati in zanje ne odgovarjamo. V primeru velikega odstopanja cen ali tehničnih podatkov vas bomo o spremembi vašega naročila obvestili.
7. Način plačila
Naročene izdelke lahko plačate na naslednje načine:
- plačilo s kreditnimi karticami
Izdelke lahko plačate z naslednjimi kreditnimi karticami:
Mastercard (Eurocard) in Visa - plačilo po predračunu (predračun vam pošljemo po elektronski pošti ali faksu). Predračun je veljaven 3 dni, po tem roku se naročilo izbriše iz sistema. Pri plačilu predračuna obvezno navedite v sklic številko predračuna zaradi lažjega spremljanja plačil.
- plačilo s Paypal-om.
Izdelek lahko plačate tudi z Paypal računom. Paypal.com je ponudnik varnega e-plačevanja s kreditnimi karticami.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu. Za pravne osebe je plačilni rok 8 dni. Pri prvem naročilu zahtevamo plačilo po predračunu ali zavarovanje plačila. Pridržujemo si tudi pravico dostave samo proti plačilu po predračunu.
Za nepravočasno poravnane obveznosti zaračunavamo zakonske zamudne obresti.
V primeru zamude s plačilom vam bomo zaračunali tudi stroške opominjanja ter vse stroške izterjave neporavnanih obveznosti, kamor sodijo tudi odvetniški stroški ter stroški sodnih taks in drugih pristojbin.
Z naročilom izdelkov soglašate ter z nastopom zamude s plačilom Conrad in po njegovem pooblastilu tudi njegovega pooblaščenca izrecno pooblaščate za pridobivanje vseh potrebnih podatkov o vašem premoženju in opravo vseh poizvedb, ki se nanašajo na vaše račune pri bankah in drugih finančnih ustanovah ter poizvedbe o zaposlitvi, kakor tudi dovoljujete Conradu in po njegovem pooblastilu tudi njegovemu pooblaščencu posredovanje teh podatkov drugim pravnim osebam, zaradi izterjave terjatev, ki bi jih imel Conrad do vas iz naslova vaših neplačanih obveznosti za naročene izdelke.
Bančni račun odprt pri:
UniCredit banka Slovenija,
Šmartinska 140,
1000, Ljubljana
TRR: SI56 2900 0005 5299 945
8. Pridržek lastninske pravice
Pridržujemo si lastninsko pravico na prodanih izdelkih in le-ti ostanejo last Conrada tudi potem, ko so vam izročeni, vse dotlej dokler kupnine zanje ne plačate v celoti.
9. Odstop od pogodbe, vračilo izdelkov in vračilo vplačil
9.1. Odstop od pogodbe
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, imate pravico, da nas v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.
Pri prodajni pogodbi začne odstopni rok teči z dnem, ko:
- pridobite dejansko posest nad blagom,
- pridobite dejansko posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki ste jih naročii v enem naročilu,
- pridobite dejansko posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
- pridobite dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.
- Pravice do odstopa od pogodbe nimate pri naslednjih pogodbah:
- pogodbi o blagu ali storitvah, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
- pogodbi o blagu, ki je izdelano po vaših natančnih navodilih in prilagojeno vašim osebnim potrebam;
- pogodbi o blagu, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro preteče rok uporabe;
- pogodbi o dobavi zapečatenih avdio- ali videoposnetkov in računalniških programov, če ste po dostavi odprli varnostni pečat;
- pogodbi o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi varovanja zdravja ali higienskih vzrokov, če ste po dostavi odprli pečat
- pogodbi o dobavi blaga, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
- pogodbi o dobavi digitalne vsebine, ki se ne dostavi na otipljivem nosilcu podatkov, če se je opravljanje storitve začelo na podlagi vašega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe
- pogodbi o baterijah, akumultorskih baterijah in akumulatorskih paketih, kablih, sijalkah, komponentah, če ste odprli varnostni pečat ali v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža
- pogodbi o modelih, ki so delno ali v celoti sestavljeni s strani potrošnika
- pogodbi o izdelkih za enkratno uporabo, rezervnih in nadomestnih delih in uporabljenih predplačniških karticah
- Obvestilo o odstopu lahko predložite podjetju z nedvoumno izjavo, iz katere jasno izhaja, da odstopate od pogodbe. Obvestilo o odstopu nam lahko pošljete:
- v elektronski obliki na [email protected] , v tem primeru vam bomo nemudoma potrdi prejem obvestila o odstopu od pogodbe na trajnem nosilcu podatkov.
Šteje se, da ste podali odstopno izjavo pravočasno, če jo pošljete v roku, določenem za odstop od pogodbe.
Dokazno breme glede uveljavljanja pravice do odstopa iz tega člena nosi potrošnik.
Pravilnik o obrazcih v zvezi z uveljavljanjem pravice do dstopa od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov klikni tukaj >>.
9.2. Vračilo blaga
Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. Naš naslov:
Conrad Electronic d.o.o. k.d., Pod Jelšami 14, 1290 Grosuplje.
Šteje se, da ste pravočasno vrnili blago če ga pošljete pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Izdelkom, ki jih vračate, mora biti priložena kopija računa.
V primeru, da odstopite od pogodbe, sklenjene na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov in vrnete poškodovano blago, v spremenjeni količini in izdelkov v neoriginalni ali poškodovani embalaži, v skladu s 142. členom ZVPot-1 odgovarjate za zmanjšano vrednost blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik namreč lahko z blagom ravna ali ga pregleda le v obsegu, ki je dovoljen v trgovini. Zmanjšana vrednost blaga lahko sestoji zlasti iz stroškov čiščenja in popravil ter, če blaga ni več mogoče prodati kot novega in iz tega izhajajoče objektivno utemeljene izgube dohodka za trgovca, če z vrnjenim blagom razpolaga kot z rabljenim blagom.
V primeru vračila poškodovanih izdelkov, izdelkov v spremenjeni količini in izdelkov v neoriginalni ali poškodovani embalaži, bo tehnična služba Conrad Electronic d.o.o.k.d. izdelke ustrezno pregledala in ovrednotila. V tem primeru se stranki povrne samo nesporni del kupnine.
V primeru odstopa od pogodbe in da vrnete izdelke kot poslovni paket prek Pošti Slovenija in navedete, da je prejemnik Conrad Electronic d.o.o.k.d., vam stroške vračila krije podjetje Conrad. Če ste se izrecno odločil za drugo vrsto pošiljatelja, kakor jo ponuja Conrad, povračila stroškov pošiljanja ne morete zahtevati.
9.3. Vračilo prejetih plačil
V kolikor naročilo zaradi različnih razlogov ni bilo realizirano in ste naročeno blago že plačali, vam bomo vrnili vsa prejeta plačila, ki ste jih opravili zaradi naročila nemudoma, oziroma v najkrajšem možnem času.
Če ste blago že prejeli in od pogodbe odstopite, morate blago vrniti v 14 dneh po obvestilu o odstopu od pogodbe. V tem primeru vam bomo vrnili vplačani znesek izdelkov skupaj s stroškom pošiljanja.
Vračilo prejetih plačil bomo v tem primeru zadržali do prevzema vrnjenega blaga ali dokler nam ne predložite dokazila, da ste blago poslali nazaj.
Prejeta plačila vam bomo vrnili z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili ob nakupu, razen če ne želite drugačnega načina vračila.
Najhitrejši in najpreprostejši način vračila je na vaš TRR (osebni račun). V primeru, da se odločite za takšen način vračila, prosimo da nam sporočite šetvilko osebnega računa ali ga zapišete v obrazec za vračilo blaga, na zadnji strani računa.
Če izdelek ne deluje pravilno, ali ne deluje v skladu z vašimi pričakovanji, prosimo pišite v našo tehnično službo na [email protected], kjer vam bodo naši svetovalci lahko pomagali s potrebnimi pojasnili. Na ta način se boste izognili morebitni napačni uporabi izdelka in poškodbam samega izdelka ter morebitnim poškodbam drugih stvari.
Za izdelke, za katere bomo ugotovili, da so bili poškodovani zaradi nepravilne ali neprimerne uporabe oziroma ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, reklamacij ne bomo mogli upoštevati. V kolikor boste želeli tak izdelek po zavrnitvi reklamacije ponovno prevzeti, vam ga bomo poslali ter pri tem zaračunali stroške, povezane z dostavo takega izdelka, lahko pa tak izdelek prevzamete na našem naslovu:
Conrad Electronic d.o.o., k.d. , Pod Jelšami 14, 1290 Grosuplje.
10. Garancija
Za vse izdelke velja 12 mesečna garancija, za posebej označene izdelke pa podaljšana garancija, kar je razvidno iz dokumentacije, ki jo prejmete ob dostavi blaga. Garancija teče od datuma prejema blaga. Garancijo lahko uveljavljate z garancijskim listom, računom in drugimi dokumenti, ki so navedeni na računu! Imate nepotrjen garancijski list? Brez skrbi! V tem primeru skladno z 18. členom Zakona o varstvu potrošnikov ni potrebno, da garancijski list prodajalec posebej potrdi.
Popravilo izdelkov opravimo v Conradu. V kolikor traja popravilo več kot 45 dni, vam izdelek zamenjamo z novim, če to ni mogoče, pa v celoti povrnemo kupnino za izdelek.
Izdelki, ki jih ni mogoče vrniti
- Avdio ali video posnetki, računalniški programi in video igre, če ste odprli varnostni pečat ali v primeru, če je bila odstranjena originalna embalaža;
- Izdelki, naročeni in prilagojeni osebnim potrebam kupca;
- Izdelki v elektronski obliki, ki so bili preneseni s spleta;
- Izdelki, ki jih ni mogoče vrniti zaradi njihove narave, ali so zaradi svoje narave neločljivo pomešani z drugimi predmeti;
- Knjige, ki niso več originalno zapakirane;
- Osebni računalniki oblikovani v skladu s specifikacijami, vključno z namestitvijo in konfiguracijo strojne in programske opreme;
- Modeli, ki so delno ali v celoti sestavljeni s strani naročnika;
- Baterije, akumulatorski paketi, akumulatorji, kabli, žarnice, komponente in vsi drugi izdelki, če ste odprli varnostni pečat ali v primeru, če je bila odstranjena originalna embalaža;
- Izdelki za enkratno uporabo;
- Rezervni in nadomestni deli;
- Uporabljene predplačniške kartice.
11. Stvarna napaka
Conrad mora kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve.
Kdaj je napaka stvarna:
1. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
2. če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila Conradu znana oziroma bi mu morala biti znana;
3. če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
4. če je Conrad izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli Conradovih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal Conrad ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.
Kako se stvarna napak uveljavlja
Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če nas o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in nam omogočiti, da stvar pregledamo. Obvestilo o napaki nam lahko kupec sporoči osebno, pri čemer mu moramo izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Kdaj Conrad ne odgovarja za stvarne napake
Conrad ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med Conradom in kupcem rabljena stvar, ne odgovarjamo za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
12. Varovanje in dostopnost do podatkov
Vaši osebni podatki bodo skrbno varovani v skladu z veljavnimi predpisi. Podatki, pridobljeni ob naročilu blaga, bodo uporabljeni za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov ter ostale potrebne komunikacije med vami in Conradom. Več o varovanju in dostopnosti do podatkov si lahko preberete TUKAJ.
13. Izvensodno reševanje sporov in drugih pravnih sredstev
Conrad si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno, v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Ljubljani.
14. Okoljska odgovornost
Podjetje Conrad Electronic d.o.o.,k.d. po načelu razširjene proizvajalčeve odgovornosti svoje obveznosti, ki izhajajo iz evropskih direktiv 2002/96/EC in 2006/66/EC, 'Uredbe o odpadni električni in elektronski opremi' (Ur.l. RS, št. 55/2015) in 'Uredbe o ravnanju z baterijami in akumulatorji ter odpadnimi baterijami in akumulatorji' (Ur.l. RS, št. 3/2010, 64/2012, 93/2012) izvaja v okviru skupnih načrtov ravnanja z odpadno električno in elektronsko opremo ter odpadnimi baterijami in akumulatorji podjetja TRIGANA d.o.o. Za več informacij kliknite tukaj.
15. Podatki o vpisu v register z navedbo registra in številke vpisa
Conrad Electronic d.o.o.družba za trgovino k.d.
Pod Jelšami 14
1290 Grosuplje
Matična številka: 2168979000
Davčna številka: 81152396
Davčni zavezanec: DA
Vpis v registrski organ: 14337300, okrožno sodišče v Ljubljani, Datum: 10.6.2014
Statistična domicilna dejavnost: Trgovina na debelo z elektronskimi in telekomunikacijskimi napravami in deli (G 46.520)
Bančni račun odprt pri:
UniCredit banka Slovenija,
Šmartinska 140,
1000, Ljubljana
TRR: SI56 2900 0005 5299 945
16. Platforma za reševanje sporov
Skladno z zakonskimi normativi Conrad Electronic d.o.o.k.d. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Conrad Electronic d.o.o.k.d. ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Potrošniki imajo tako možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča. Platforma za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
Več informacij o platformi za reševanje sporov je na voljo na spletni strani http://europa.eu/rapid/press-release_MEMO-13-193_sl.htm
17. Ocene, mnenja in priporočila
Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
Conrad.si omogoča, da oceno ali mnenje za posamezni artikel napiše zgolj kupec tega artikla. Kupec lahko artikel oceni z eno (slabo) do pet (odlično) zvezdic, lahko pa o artiklu napiše tudi svoje mnenje, ki ga pred dokončno objavo conrad.si pregleda. Conrad.si ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni conrad.si ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem. V spletni trgovini se objavijo vse oddane ocene kupcev.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in conrad.si dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Conrad.si ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu conrad.si, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neizključno in časovno neomejeno prenaša na conrad.si.